Bricoman Polska, należąca do międzynarodowej grupy ADEO nowoczesna sieć sklepów oferująca materiały budowlane i remontowe wystartowała z nową kampanią marketingową pod hasłem „Znamy się”, która przedstawia format sieci, zachęcając obecnych oraz potencjalnych klientów do skorzystania z oferty dostępnych w sieci produktów i usług.
Wiemy, że fachowcy znają się na swojej pracy, a my znamy ich potrzeby – na tym przekazie opiera się kampania Bricomana. Bricoman działa w Polsce od 2007 roku i zajmuje stałe miejsce na mapie branży remontowo-budowlanej. W najbliższym czasie planujemy wzmacniać nasze kompetencje i rozwijać sieć Bricoman zarówno w obszarze e-commerce, jak i tradycyjnych kanałach, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich partnerem pierwszego wyboru.
Robert Stupak, dyrektor marketingu i e-commerce w Bricoman Polska
Bricoman to sieć sklepów oferująca materiały budowlane i remontowe dla profesjonalistów oraz klientów indywidualnych, w której można znaleźć ponad 30 tys. produktów niezbędnych do remontu i budowy. Klienci Bricomana to przede wszystkim fachowcy, tj. firmy ogólnobudowlane, wykonawcy, specjaliści, którzy budowaniem i remontowaniem zajmują się zawodowo, jak i klienci indywidualni, którzy budują, remontują lub wykańczają swój dom czy mieszkanie. Bricoman posiada również rozszerzoną ofertę dla kanału HoReCa i obiektów publicznych. W ofercie Bricomana można znaleźć produkty wiodących marek, bogatą gamę produktów profesjonalnych, a wszystko w atrakcyjnych, hurtowych cenach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bricoman.pl.